Ons verhaal
In 2016 leerden we elkaar kennen als collega's op de werkvloer. Onmiddellijk voelden we dat we een geoliede tandem waren op werkvlak. In 2019 waren we beide zwanger en de geboorte van onze dochtertjes Eléonore en Léonelle maakte onze band alleen maar hechter.
Als jonge mama's deelden we heel veel ervaringen met elkaar, zo ook over het ontbijt. Hier zaten we beide met de handen in het haar, want we wilden onze dochters niet elke ochtend een saaie boterham geven. We begonnen te experimenteren met het ontbijt dat wij zélf graag aten en bouwden verder op dit idee. Na veel experimenteren, researchen, analyseren en heel veel telefoontjes heen en weer kondigden we in januari onze lancering aan: Billiebubs, havermoutontbijt voor baby's en kinderen vanaf 8 maanden.
In 2023 kwam daar nog een 2de merk bij, Groats. Groats was het merk waarmee we de retail gingen veroveren. Als snel voelden we dat de retail grotere volumes maakte dan wat we tot dan ervaarden met Billiebubs bij de apothekers en op de webshop. De meest logische stap was om de twee merken samen te voegen en zo alles in te zetten op 1 merk, 1 naam en 1 missie.
Zomer 2025 werd dit idee werkelijkheid, Groats en Billiebubs werden samengevoegd tot Billiebubs 2.0. Een duidelijke naam en een duidelijke missie om baby's en jonge kinderen gezonde, gemakkelijke en lekkere ontbijt - en snackopties aan te bieden. We zitten nog boordevol ambitieuze plannen om van Billiebubs een vaste waarde te maken in elk gezin. Bedankt om deel uit te maken van onze Billiebubs familie.
Veel liefs,
Elke & Clara
